Pengembangan Bisnis Bervisi Kearifan Spiritual Untuk Kemakmuran dan Kedamaian Global
Main Article Content
Abstract
Sungguh lumrah jika banyak orang mengasosiasikan bisnis dengan berkompetisi. Persaingan bisnis menempatkan seorang pebisnis harus mampu menjadi nomor satu dengan mengalahkan para pesaingnya. Namun, konsep untuk mengalahkan inilah yang kemudian sering menjadi jalan menghancurkan persaudaraan
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
With the receipt of the article by the Editorial Board of the Cakrawala: Jurnal Ilmu Pendidikan and it was decided to be published, then the copyright regarding the article will be diverted to Cakrawala: Jurnal Ilmu Pendidikan.
Cakrawala: Jurnal Ilmu Pendidikan hold the copyright regarding all the published articles and has the right to multiply and distribute the article under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
A copyright transfer from the author to the journal is done by filling out the copyright transfer form by the author.
Copyright Transfer Letter: Download
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
References
Hermawan Kartajaya dan Muhammad Syakir Sula. 2006. Syariah Marketing. Jakarta: Markplus & Co
dan Mizan.
Jejen Musfah. 2007. Indeks Al-Qur’an Praktis. Jakarta: Hikmah.
Syamsul Rijal Hamid. 2007. Buku Pintar Hadits. Jakarta “ Bhuana Ilmu Populer.
Ippko Santoso. 2008. Business Wisdom. Bandung : Medania Prima.